פותחים עסק? כללי הברזל שאתם חייבים להכיר

Depositphotos_11217647_s-2019 (1)

פתיחה של עסק חדש היא התחלה חדשה אך גם מלחיצה. בכדי שתוכלו לפתוח את העסק החדש שלכם, להלן חמשת כללי הברזל אותם אתם חייבים להכיר. 

 

פתיחת עסק חדש: כללי הברזל שכל יזם חייב להכיר

 

מדי שנה נסגרים בישראל כ 40,000 עסקים. מדובר במספרים גדולים למדי, ולצערנו בשנה הקרובה אנו עתידים לראות עוד ועוד עסקים נסגרים בעקבות משבר הקורונה. אולם, המשבר הנוכחי הוביל גם להבנה של רבים לכך שהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית ומלהיבה. אם אתם לקראת הפתיחה, הנה חמשת כללי הברזל אותם כל יזם חייב להכיר:

 

ליווי מקצועי מצד יועץ עסקי

 

ראשית, השתמשו בייעוץ עסקי כבר מהשלבים הראשונים של הקמת העסק. באמצעות ייעוץ עסקי תוכלו לבנות תוכנית אסטרטגית אשר כוללת מגוון נושאים, החל ממטרות העסק ועד לבחירת קהל היעד אליו אתם פונים. יועץ עסקי מומחה ידע ללוות אתכם לכל אורך התהליך של ההקמה ופתיחת העסק וגם בשלבים מתקדמים יותר, זאת בהתאם לתוכנית עסקית סדורה אשר מותאמת בדיוק לבית העסק שלכם. מכלל ברזל, וזאת לאור העובדה כי רוב היזמים אינם בעלי ניסיון בתחום ואינם מבינים את האופרציה המורכבת של פתיחה של עסק ובוודאי התפעול שלו לאורך שנים.

 

לא מתחילים לעבוד לפני שמאתרים רואה חשבון 

 

ניהול תזרים המזומנים של בית העסק וההוצאות הנלוות מהוות חלק בלתי נפרד מתפעול של עסק. לא מעט בעלי עסקים מוצאים את עצמם עם חובות עצומים לרשויות, וזאת כתוצאה מאי ליווי מקצועי מצד רואה חשבון. תפקידו של רואה החשבון הוא חיוני לכל עסק, גם כאשר מדובר בעסק קטן ובוודאי כאשר  מדובר בעסק גדול. באמצעות רואה חשבון תוכלו לעשות סדר בהכנסות ובהוצאות, וכן למלא את הדוח השנתי אשר אותו יש להגיש לרשויות המס בתום השנה.

 

תיעוד

 

כל פעולה אותה אתם מבצעים במסגרת התפעול של בית העסק חייבת להיות מתועדת. כיום באמצעות תוכנות מתקדמות ניתן להנפיק חשבוניות, לנהל תזרים מזומנים וכן לתייק מסמכים באופן קל ונגיש. חובת התיעוד היא חיונית, ולכן אחד מכללי הברזל החשובים ביותר בהקמה של בית עסק נוגעת לתיעוד ההכנסות והוצאות של בית העסק, כך שתוכלו להבין האם העסק שלכם עובד ומרוויח או שמא מפסיד.

 

מדידת זמני עבודה

 

במידה ואתם מחליטים לגייס לשורות העסק עובדים, חשוב לבצע מדידה של זמני העבודה, וזאת בכדי שתוכלו להיות עם אצבע על הדופק מבחינת הפרודוקטיביות. בכך, תוכלו לנהל את העובדים שלכם בצורה נכונה ואף לייעל את תהליכי העבודה בתוך העסק.

 

אמונה עצמית

 

הכלל החשוב ביותר בעבור הקמה של עסק הוא אמונה עצמית. חשוב שתאמינו בחזון שלכם, בערך אותו אתם נותנים ללקוח וקביעת יעדים אישיים בהם תוכלו לעמוד, באמצעות אנשים עליהם ניתן לסמוך. 

 

 

 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest