חישוב שעות עבודה חודשיות: הדרך המקוצרת

Depositphotos_70370593_s-2019 (1) (1)

בדיקת שעות העבודה של העובדים מהווה חלק בלתי נפרד מבדיקת יעילות הארגון. כיצד ניתן לבצע את חשיבות שעות העבודה באופן קצר ויעיל? הגיע הזמן לצלול לנתונים.

 

חישוב שעות עבודה חודשיות באופן קל ופשוט

 

נושא התפוקה של העובדים מהווה את אחד הנושאים החשובים ביותר בעבור כל מעביד. למעשה, כמעבידים אתם מודעים לעובדה כי לחישוב שעות העבודה יש חשיבות לא רק מבחינת השכר אותו צריך לקבל העובד בסוף החודש אלא גם לבחינת היעילות של העובדים. אם בעבר נדרש לבצע חישוב של שעות עבודה חודשית באופן ידני ומסורבל למדי, כיום ניתן לבצע את התהליך באמצעות דיווח שעות על ידי שעון נוכחות לעובדים. מדובר בשעון נוכחות דיגיטלי אשר מאפשר לכם כמעסיקים לקבל דו"ח חודשי מפורט בנוגע לשעות העבודה, כולל יציאה להפסקות. בכך, תוכלו להתקדם לעידן דיגיטלי אשר מאפשר לכם לחסוך זמן ומאמץ ולייעל את תהליכי העבודה בעסק – באופן קל ופשוט.

 

מדוע שעון נוכחות דיגיטלי הוא הכרחי בעבור כל בית עסק?

 

בשנים האחרונות החלו יותר ויותר מעסיקים להבין כי האופציה של חישוב שעות עבודה חודשיות לוקחת חלק ניכר מהזמן, ונופלים בתהליך לא מעט פגמים אשר מקורם בשעות דיווח לא נכונות או בקושי לחישוב. משום כך, הופעל לחץ משמעותי על מחלקת ניהול הכספים ונוצרו לא מעט מחלוקות בין הצדדים. משום כך, מערכת של שעות נוכחות דיגיטלי מהווה קדמה טכנולוגית פורצת דרך. באמצעות ניהול מערך דיגיטלי העובדים יכולים להודיע על שעות הנוכחות באופן קל ופשוט, ובכך לקצר באופן משמעותי את תהליך החישוב החודשי. המערכת יודעת לזהות גם מתי העובד יצא להפסקה וחזר, כמו גם לחשב שעות נוספות של עובדים אשר נותרו מעבר לשעות העבודה. משום כך, אם בעבר המערכת הייתה מתאימה בעיקר לארגונים גדולים, כיום ניתן לראות תנועה משמעותית גם של עסקים קטנים ובינונים אשר מעסיקים עובדים ומעוניינים לייעל את תהליך העבודה. התחום הזה תופס תאוצה גם בשל הנוחות אך גם בשל המחיר הנוח אשר מאפשר לכם כמעסיקים לבצע בעצמכם את החישוב או באמצעות חשב שכר – באופן מסודר ונגיש. משום כך, ניתן להטמיע את המערכת כבר עכשיו. 

 

חישוב שעות העבודה – חיוני לצורך בחינת היעילות

 

זאת ועוד, לחישוב שעות העבודה החודשיות חשיבות גם מבחינת היעילות של העסק. למעשה, לא מעט מעסיקים משלמים סכומים גבוהים לעובדים בעבור שעות שהם לא נכחו, ולכן התשלום אותו מקבל העובד גבוה או נמוך מכפי שהיה צריך. באמצעות מערכת ממוחשבת ודיגיטלית ניתן להימנע מטעויות ואף לייעל את מצבת העובדים, כל זאת בהתאם לצרכים הנדרשים של בית העסק. לסיכום, מדובר במערכת מצוינת אשר מאפשרת לכם כמעסיקים לייעל תהליכים ולייצר תהליך עבודה ותשלום שכר הוגן – ללא מאמץ ובאופן מקוצר ויעיל.  

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest